Home  Cultuur  Muziekkring Eemland

Muziekkring Eemland

Logo Muziekkring EemlandZoekt u een sfeervolle besteding voor de zondagmiddag? Denkt u dan eens aan een concert in het Hilton Royal Parc in Soestduinen.
Muziekkring Eemland organiseert hier één keer per maand een concert voor kamermuziek. De focus ligt op de romantische periode, uitgevoerd door een keur van instrumentalisten en ensembles. Eén concert per seizoen wordt gewijd aan de jeugd: prijswinnende conservatorium leerlingen en andere getalenteerde jonge musici.

Muziekkring Eemland 1De concerten beginnen altijd om 15.00 uur. Na afloop ontmoeten publiek en musici elkaar voor een borrel in de gezellige bar van het Hilton. Het eerste drankje is bij de entreeprijs inbegrepen.
Wilt u de middag afsluiten met een diner? Rond 18.00 uur heeft het Hilton een buffet voor u klaar staan. Voor ieder concert heeft dit een verschillend thema.

Meer informatie en agenda op: muziekkringeemland.nl