Home  Sociëteit

Onze sociëteit

Gelukkig kunnen we onze bijeenkomsten weer plaatsvinden en is dit dé gelegenheid elkaar maandeljks te treffen in het clubgebouw van de Tennisvereniging, Dennenweg 6 in Bosch en Duin.

Tijdens onze Sociëteitsavonden wordt er een heerlijke maaltijd geserveerd en worden veelal lezingen of een activiteit georganiseerd. Deze avonden worden aangekondigd via onze nieuwsbrief aan de leden en worden op onze agenda op de homepage geplaatst, waar u zich kunt aanmelden.

Zo was er op 29 september 2021 weer een zalm- en oesteravond. Zie de foto's van deze gezellige avond!

IMG_5869IMG_5866IMG_5865IMG_5864IMG_5846IMG_5884

Via de activiteitenagenda op onze website en via onze nieuwsbrieven aan onze leden houden we u op de hoogte. Dus let op uw e-mail inbox!

Heeft u vragen of suggesties? Laat het ons weten via e-mail societeit@verenigingboschenduin.nl

Dringende OPROEP

Wie helpt er mee? De sociëteitscommissie is dringend op zoek naar nieuwe leden. Het bedenken en organiseren van avonden is uitdagend en leuk. Op de avonden zelf ben je druk in de weer, maar het is zeker ook gezellig! Je bent gastvrouw/heer, je zorgt dat alles goed verloopt en de gasten het naar hun zin hebben. Natuurlijk ontmoet en spreek je bekenden en nieuwe mensen! Enthousiast e/o meer weten? Meld je bij mij en stuur een email naar sociëteit@verenigingboschenduin.nl of bel 06-18057880. Leyla Boumans