Home  Adverteerders  Onze adverteerders

Onze adverteerders

Werring-Schuler-logo_adres

Transparant en glashelder... Sinds 1995 hanteert Werring & Schuler deze criteria bij het uitvoeren van de werkzaamheden op het gebied van administratie, financiën en belastingen voor een groeiend aantal cliënten.

Als zelfstandig opererend administratie- en belastingadvieskantoor richt Werring & Schuler zich op ondernemingen in het midden- en kleinbedrijf en de ondernemer. Onze cliënten zijn actief in verschillende bedrijfstakken; dit betekent onder meer dat wij de afgelopen jaren in vele branches ervaring hebben kunnen opdoen. Kennis waarvan u optimaal kunt profiteren. Daarnaast verzorgt Werring & Schuler voor een groot aantal particulieren de belastingaangiften.

Logo accolade zorg en thuis
Een vertrouwde woonomgeving is belangrijk. Daarom ondersteunt Accolade mensen, zodat ze zo lang mogelijk thuis kunnen blijven wonen. Dat doen we in de regio’s Amersfoort, Assen, Zeist en De Bilt.

Gaat zelfstandig wonen niet meer, dan zorgt Accolade voor een thuis. U krijgt een eigen kamer of appartement. Een plekje als thuis. De zorg is persoonlijk en sluit zo veel mogelijk aan bij wat u gewend bent. Samen met u maken we een plan voor de zorg en behandeling, dat we minimaal twee keer per jaar bespreken en zo nodig opnieuw afstemmen.

En, net als thuis, zijn er bij Accolade allerlei activiteiten waar mensen actief bezig kunnen zijn, plezier maken en elkaar ontmoeten. Familie en vrienden zijn van harte welkom, ook om te blijven logeren.
Christelijke zorg heeft ons hart. We ondersteunen cliënten vanuit een christelijke overtuiging. Dat ziet u terug in respect en liefde voor de ander.