Home  Veiligheid  Missie

Missie

De Commissie Veiligheid streeft naar een prettig, maar vooral veilig woonklimaat.
Daarvoor werkt zij nauw samen met onze wijkagenten. Ook stimuleert de commissie de oprichting van whats-app groepen, waarvan een bewezen preventieve werking uitgaat. Bij een verhoogde inbraakactiviteit alarmeert zij onmiddellijk alle leden van de vereniging door het versturen van een nieuwsbrief.
Natuurlijk blijft de commissie altijd naar mogelijkheden zoeken om onze veiligheid verder te verhogen.

Onze omgeving is immers kwetsbaar door de grote percelen en de vaak ver uit elkaar gelegen woonhuizen. Het advies is dan ook om alert te blijven op verdachte omstandigheden en bij onraad direct alarmnummer 112 van de politie te bellen.
veiligheid.pngMocht u iets zien, dan vernemen wij dat graag van u. Vandaar bijgaand formulier dat u hopelijk nooit nodig zult hebben. Is dit wel het geval, vul alles zo zorgvuldig mogelijk in en stuur het formulier direct aan ons terug. Wij communiceren dit dan met de beveiligingsbedrijven en de wijkagenten.

Opgaveformulier bij incidenten (WORD document)
Opgaveformulier bij incidenten (PDF document)