Home  Adverteerders  Opties en aanmelden

Opties en aanmelden

Profiteer, en werk aan een betere naamsbekendheid in Bosch en Duin, Huis ter Heide en Den Dolder. Geniet van meer interesse ín en bezoeken áán uw bedrijf, restaurant, makelaardij, praktijk, en meer.

Bosch & Duin Magazine
WT6 BDB 45 voorblad.jpgheeft een oplage van 1250 exemplaren. Het verspreidingsgebied is de Amersfoortseweg (alleen de kant van Bosch en Duin) tot de Paltzerweg. Dus: grofweg Bosch en Duin, Huis ter Heide en Zuid Den Dolder. Het magazine verschijnt 4-maandelijks, 3x per jaar. Onze adverteerders ontvangen altijd een tiental exemplaren van het magazine.

De advertentiemogelijkheden zijn als volgt:

• 3 x een halve pagina in Bosch & Duin Magazine; kosten per jaar € 825. Het formaat is liggend 190 mm breed en 127 mm hoog.
  • 3 x een hele pagina in Bosch & Duin Magazine; kosten per jaar € 1.350. Het formaat is staand 190 mm breed en 260 mm hoog.

Per 1-1-2025 gaan de kosten omhoog.

Voor de advertenties levert u 6 weken voor de verschijningsdatum van het magazine een pdf aan met hoge resolutie.

Website www.verenigingboschenduin.nl
Lichtkrant adverteerdersheeft een roterende lichtkrant op iedere pagina. De advertentiemogelijkheid is als volgt:

• Logo en bedrijfsnaam in de lichtkrant met een link naar uw organisatie; kosten per jaar € 250. Daarnaast een korte omschrijving van uw organisatie op de pagina onze adverteerders.
    Het formaat van de advertentie is maximaal 460x60 pixels; u levert een pdf aan met hoge resolutie.

Meld u aan
Ja, ik maak graag gebruik van de mogelijkheid om te adverteren in uw Bosch & Duin Magazine en/of op de website.
Zend een e-mail aan communicatie@verenigingboschenduin.nl en wij nemen contact met u op.