Home  Cultuur  Herman van Veen Arts Center

Herman van Veen Arts Center

Herman van Veen arts-center-witTussen Soesterberg en Soest ligt Landgoed De Paltz. Herman van Veen Arts Center organiseert in de gerestaureerde Kapschuur op bescheiden schaal en passend bij de bosrijke omgeving concerten, festiviteiten, exposities, seminars en lezingen.

Herman van Veen en Edith Leerkes webBij de evenementen ligt het accent op het creëren van exposities en speelmogelijkheden voor jonge kunstenaars. Zij komen van conservatoria, dansacademies en toneelscholen uit heel Nederland en daarbuiten. De Kapschuur is in enkele jaren uitgegroeid tot een bruisend centrum waar zo’n 100 concerten en voorstellingen per jaar gegeven worden.

Het concept van Herman van Veen Arts Center is uniek. U kunt zich aan dit initiatief verbinden door een stoel, een pad of een plek te kopen. Deze geeft u het recht bij alle voorstellingen met uw partner of gast aanwezig te zijn. Op momenten dat u hiervan geen gebruik maakt, komt uw stoel gratis ter beschikking aan kinderen, ouderen, minder validen en gasten die met het project kennis willen maken.
Meer informatie en programma: www.hermanvanveenartscenter.com