Home  Sociëteit  Agenda  95-jarig lustrum: Jubileumfeest
U kunt zich niet meer aanmelden voor dit evenement.
22 sep zaterdag • 2018

95-jarig lustrum: Jubileumfeest

Vereniging Bosch en Duin 1600 pxWe pakken groots uit: borrel, walking dinner en een 'big' jazzband...

op het 95-jarig jubileumfeest van Vereniging Bosch & Duin e.o.
En op een unieke plek: in een echte ‘oude’ F15 shelter die is omgetoverd in een feestlocatie.

Alle leden van Vereniging Bosch & Duin e.o. zijn van harte welkom, jong en oud! Dat spreekt vanzelf. Wilt u ook anderen laten kennismaken met onze vereniging of laten meegenieten van het feest, ook zij zijn deze keer welkom.

Foodtruck 1In en rondom de shelter ontvangen wij u graag vanaf 17.00 uur. Hier kunt u - onder het genot van een eerste drankje - bijzondere auto's van deelnemende teams aan de Autotoertocht bewonderen. (Wilt u meedoen aan de toertocht, zie: 95-jarig lustrum: Autotoertocht Bosch en Duin e.o.) De borrel gaat naadloos over in een fabuleus 'walking dinner', nog net niet op *-niveau.

Dit alles onder begeleiding van de 11 man grote West Coast Big Band, waarop u natuurlijk uitgebreid kunt dansen. Bent u niet zo van het dansen: we zorgen ook voor hoekjes waar u rustig kunt bijpraten.
Het Jubileumfeest (met deelname aan het hippe walking dinner) duurt tot circa 22.00 uur.

West coast big band bewerktPraktische info
Het Jubileumfeest start op zaterdag 22 september om 17.00 uur op Vliegbasis Soesterberg.

De deelnamekosten bedragen € 22,50 per persoon (diner en welkomstdrankje inclusief).
U meldt zich aan via de knop ‘meld u aan’ of 'inloggen'.
Uw inschrijving is pas volledig als u de deelnamekosten heeft overgemaakt op de rekening van onze vereniging:
Vereniging Bosch en Duin, rekening no. NL46 INGB 0000 542489, o.v.v. Jubileumfeest Lustrum.
Na betaling ontvangt u een paar dagen voor het feest de verdere informatie.