Home  Sociëteit  Agenda  95-jarig lustrum: Autotoertocht Bosch en Duin e.o.
U kunt zich niet meer aanmelden voor dit evenement.
22 sep zaterdag • 2018

95-jarig lustrum: Autotoertocht Bosch en Duin e.o.

DSC_6199.JPGDe autoliefhebbers binnen onze vereniging kunnen opnieuw hun hart ophalen!

Degenen die tijdens ons vorige lustrum hebben deelgenomen aan onze eerste toertocht, praten er nog steeds over. Het was dan ook wel heel erg leuk. Dezelfde organisatie helpt ons ook nu weer bij de toertocht.

We hopen weer op veel deelnemende teams (5 jaar geleden hadden we maar liefst 25 teams!) met soms heel bijzondere en mooie exemplaren van deelnemende auto’s: Wie overtreft dit keer de FACEL (Forges et Ateliers de Construction d'Eure et de Loire) VEGA van 5 jaar geleden?
Maar laat u vooral niet afschrikken: met uw auto van alledag bent u net zo welkom! Wel zo comfortabel nietwaar?

Nieuwe deelnemers nodigen we natuurlijk ook van harte uit! Ook als u geen lid bent van Vereniging Bosch en Duin e.o., kunt u deelnemen aan de autotoertocht.

Auto bewerkt 300Programma
We starten op 22 september rond 10.15 uur met koffie op vliegbasis Soesterberg. Iedere 5 minuten zal er een auto vertrekken.

De route belooft weer spectaculair te zijn met allerlei opdrachten onderweg. En wilt u uw rijvaardigheid testen? De tocht eindigt met een heuse hindernisproef op de vliegbasis.

Uiteraard is er ook weer een afsluitende borrel met prijsuitreiking. Een mooie gelegenheid om de sterke verhalen van onderweg uit te wisselen… De prijsuitreiking gaat naadloos over in het grote Jubileumfeest.

We verwachten dat rond 16.00 uur alle auto’s binnen zijn.

Praktische info
De deelnamekosten bedragen €50 per team (max 2 personen).

U meldt zich aan via de knop ‘meld u aan’ of 'inloggen'.
Uw inschrijving is pas volledig als u de deelnamekosten heeft overgemaakt op de rekening van onze vereniging:
Vereniging Bosch en Duin, rekening no. NL46 INGB 0000 542489, o.v.v. Autotoertocht lustrum
Na betaling ontvangt u alle details. En... wacht niet te lang, want VOL=VOL.

Bent u geen lid van Vereniging Bosch & Duin e.o., dan kunt u zich aanmelden door een e-mail te zenden aan: info@verenigingboschenduin.nl, o.v.v. aanmelding Autotoertocht lustrum. Natuurlijk hopen we dat u zich tegelijkertijd aanmeldt als lid van onze vereniging…