Home  Nieuws  Kerstconcert Zeister Kamerkoor op 9 december

Kerstconcert Zeister Kamerkoor op 9 december

A Ceremony of Carols

Het Zeister Kamerkoor geeft een sfeervol Kerstconcert op zaterdagmiddag 9 december 2023 om 15:00 uur in de Sionskerk in Zeist.

Op het programma staat onder andere het beroemde “A Ceremony of Carols” van Benjamin Britten. Het werk wordt begeleid door harpiste Beate Loonstra. Talentvolle jonge leerlingen van dirigent en zangpedagoge Hannie Slingerland zingen de solopartijen.

Geniet van de hemelse klanken van koor met harp in andere Carols uit Zweden, Oekraïne, Engeland, Estland en Italië. Natuurlijk mag je ook meezingen met een aantal traditionele Carols.

Bestel je toegangskaarten in de voorverkoop voor €12,50 via leden en www.zeisterkamerkoor.nl. Toegangskaarten aan de zaal kosten €15,-. Kinderen tot 12 jaar hebben gratis toegang. Dit is inclusief een drankje na afloop.

Kerstconcert ZKK 2023