Home  Nieuws  Hoefslagrally t.b.v. Stichting Kinderzorg op 23 april

Hoefslagrally t.b.v. Stichting Kinderzorg op 23 april

Na een onderbreking van 3 jaar wordt op 23 april de volgende editie van de Hoefslagrally verreden. De Hoefslagrally is een dagje lekker stevig sturen en navigeren gecombineerd met eten en drinken op een prettig hoog culinair niveau. Begint en eindigt bij De Hoefslag in Bosch en Duin, waar ontbijt tot diner perfect verzorgd worden.

De rally kent een Sportklasse voor de meer ervaren rally-rijders en een Toerklasse voor equipes zonder rally ervaring. Een equipe bestaat uit 2 personen en leuke auto’s zijn welkom, zonder nadere omschrijving van wat dan leuk is. Want dat weet u zelf ook wel!

De deelnemers worden vanaf 8.30 verwacht in de Hoefslag en om 9.30 uur gaat de eerste equipe van start. De route voert de equipes gedurende de hele dag door de mooiste regio’s van midden Nederland en wordt halverwege onderbroken voor een lunch op een mooie locatie. Vanaf 5 uur ’s middags keren de equipes terug bij de Hoefslag voor de borrel en een verzorgd walking dinner. Tijdens het diner wordt de uitslag bekend gemaakt en wordt er tevens een veiling van een aantal interessante kavels ten bate van het goede doel georganiseerd.

Alle opbrengsten van de rally gaan naar Stichting Kinderzorg, die kansarme kinderen en jongeren helpt om dezelfde kansen te krijgen als ieder ander. Want ieder kind hoort de zelfde startpositie in het leven te hebben

Kosten van deelname zijn €500,- per equipe en er is ook een mogelijkheid om zakelijk in te schrijven voor €605,- incl. btw. In het inschrijfformulier zit een link om direct te betalen, waarmee inschrijving definitief wordt. www.hoefslagrally.nl