Home  Nieuws  Webinar 6 juli a.s.: Wat betekent de Omgevingswet voor u?

Webinar 6 juli a.s.: Wat betekent de Omgevingswet voor u?

Oostbroek Webinar

De Omgevingswet: wat betekent hij voor u?
Dinsdag 6 juli
19.30-21.00u, Online

Op 1 juli 2022 wordt de nieuwe Omgevingswet van kracht. Alle overheden zijn daarom Omgevingsvisies, -verordeningen en -plannen aan het maken. Er staat veel op het spel. Want waar komen nieuwe woningen? Waar gaan we energie opwekken? En hoe beschermen we bijvoorbeeld natuur en landschap? Belangrijke keuzes die ook u aangaan. Ze raken soms letterlijk aan uw eigen achtertuin.

Dus wat betekenen de veranderingen voor u? En hoe kunt u uw stem laten horen en meer betrokken zijn in uw gemeente of in uw buurt? Tijdens dit webinar vertellen deskundigen van de NMU - Milan van Hulst, Jeannine van Bree en Peter Smit - u daar meer over. Het webinar is een eenvoudige introductie op de Omgevingswet. Deze is in het bijzonder bedoeld voor vrijwilligers, actieve bewonersgroepen en betrokken inwoners. Van harte welkom!

De lezing vindt online plaats via Zoom. GEEF U OP VIA DEZE LINK!

Omgevingswet

De Utrechtse natuur- en milieuorganisaties organiseren elke maand een lezing. Voor onze vrijwilligers én inwoners van Utrecht die hart hebben voor de Utrechtse natuur. Tot ziens bij één van de lezingen!

De Oostbroeklezingen is een samenwerking van IVN Utrecht, Landschap Erfgoed Utrecht, Natuur en Milieufederatie Utrecht, Staatsbosbeheer, Utrechts Landschap, Groei en Bloei Utrecht.