Home  Nieuws  Word coach cursus "Jouw Heuvelrugtuin"

Word coach cursus "Jouw Heuvelrugtuin"

Het project "Jouw Heuvelrugtuin" is een samenwerking tussen het Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug, de Natuur en Milieufederatie Utrecht (NMU) en het Instituut voor Natuureducatie (IVN).

Samen met bewoners, gemeenten en bedrijven wordt er hard gewerkt om zoveel mogelijk Heuvelrugtuinen aan te leggen om zodoende de Heuvelrug een stukje groener te maken.

Om bewoners bekend te maken met de belangrijkste aspecten van een Heuvelrugtuin en ze op weg te helpen en te inspireren om deze in hun eigen tuin te realiseren organiseren wij de cursus Jouw Heuvelrugtuin. In januari hebben drie cursusgroepen de cursus succesvol afgerond en over twee weken zullen er weer 3 enthousiaste cursusgroepen starten.

Ook in juni en september zouden we de cursus graag willen aanbieden. Om dit mogelijk te maken wordt gezocht naar cursus coaches; mensen die enthousiast zijn om Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug een stukje groener te maken en die dat ook graag overbrengen op een groep cursisten.

Heeft u interesse? Bekijk dan de flyer CURSUS COACH Jouw Heuvelrugtuin met meer informatie over het coachschap en meld u aan.