Home  Nieuws  Alternatieve KERST sociëteitsavond met ONLINE QUIZ: Wie is ‘echt’ de slimste Bosch en Duiner e.o. van 2020?

Aan het einde van 2020 organiseren wij de laatste sociëteitsavond van dit jaar op alternatieve wijze. Mis deze niet! Is uniek! Graag treffen we elkaar online met deze uitdagende QUIZ!

KerstboomOnline quiz voor iedere inwoner/betrokkene van Bosch en Duin e.o. met als inzet:
Wie is ‘echt’ de slimste Bosch en Duiner e.o. van 2020?
Gaat u met ons de uitdaging aan om uw kennis te testen op het gebied van: kerst - onze buurt - Nederland - taal - aardrijkskunde

Het enige wat u nodig heeft is een computer/laptop en een internetverbinding.

Onze wervelende quizmaster Cor zal ons begeleiden en vermaken met deze unieke op B&D-maat gemaakte quiz.

Om de huispret te vergroten, moedigen wij u aan al uw huisgenoten om de computer/laptop te verzamelen. En u verhoogt zo uw kansen op de overwinning!

Naast eeuwige roem, zijn er mooie kerstprijzen te winnen! Laat u verrassen!!

MELD U AAN
Wij zien graag uw aanmelding op: societeit@verenigingboschenduin.nl

En niets lastig/moeilijk installeren van software; alles werkt via internet.
Na de aanmelding krijgt u van ons een instructie hoe mee te doen.