Home  Nieuws  MELD U AAN: Online bijeenkomst over 5G

MELD U AAN: Online bijeenkomst over 5G

5G kansen en bedreigingen: online sociëteitsavond op woensdag 21 oktober om 19.30u

Lisette KruitOp woensdag 21 oktober organiseren wij een alternatieve sociëteitsavond in de vorm van een online informatiebijeenkomst met Lisette Kruit, Adviseur Antennevraagstukken, met als onderwerp: 5G kansen en bedreigingen.

Lisette zal een digitale presentatie geven en ingaan op de werking van antennes, hoe het in Nederland is geregeld voor antennes en gezondheid en welke wetten en regels er gelden bij antenneplaatsing. Binnen de presentatie is speciale aandacht voor 5G. Tijdens de presentatie worden vragen behandeld zoals 'wat is 5G?', 'wat zijn de beloftes van 5G?', 'hoeveel antennes zijn er nodig voor 5G' en worden verschillende voorbeelden gegeven van toepassingen die mogelijk zijn met 5G. Deze bijeenkomst wordt gedaan via de tool ‘GoToMeeting’.

Wijn en lekkersU kunt dus deelnemen vanachter uw computer of tablet met webcam en microfoon. Nadat u zich aanmeldt per e-mail, ontvangt u van ons per e-mail een link naar de GoToMeeting bijeenkomst en verdere instructies. Wij benutten alle voorzorgsmaatregelen om een veilige digitale verbinding tot stand te brengen. U kunt op woensdag inloggen vanaf 19.15u en de presentatie zal starten om 19.30u. En wij bevelen van harte aan uw favoriete hapje en drankje erbij te nuttigen!

Hoe meldt u zich aan? Stuur uiterlijk dinsdag 20 oktober een e-mail naar: societeit@verenigingboschenduin.nl

NIEUW
Deze online sociëteitsavond is nieuw voor onze Vereniging en wij doen ons best dit zo soepel mogelijk en zeker ook veilig te laten verlopen. Het is tevens een goede manier om samen met u uit te vinden of deze communicatievorm geschikt is voor meer sociëteitsavonden.

Alle tips en suggesties zijn welkom!

Feedback kunt u tijdens de bijeenkomst geven, maar ook daarna via e-mail communicatie@verenigingboschenduin.nl