Home  Nieuws  In memoriam Sim Benard - 13 augustus 2019

In memoriam Sim Benard - 13 augustus 2019

Sim Benard barbecue 1 webNa een kort ziekbed is Sim Benard afgelopen dinsdag overleden.

Sim heeft veel betekend voor de vereniging, waarvan hij een trouw lid was. Tot op het laatst dacht hij actief mee over onze buurt en omgeving, zo ook met betrekking tot de kavels aan de Dolderseweg waarover een kritisch rapport verscheen van de Rekenkamer.

Wij gedenken Sim met een warm hart en wensen zijn vrouw Miep en de familieleden veel sterkte toe.

Afscheidsbijeenkomst
Wilt u afscheid nemen van Sim, a.s. zaterdag bent u van harte welkom op de afscheidsbijeenkomst. Deze vindt plaats op zaterdag 17 augustus om 13.00 uur in de Oranjerie van Landgoed Vollenhoven, Utrechtseweg 65 te De Bilt. De zaal is open vanaf 12.30 uur.
De bijeenkomst wordt informeel afgesloten met, zoals Sim wilde, een goed glas en een hapje.