Home  Nieuws  2e dialoogavond Wegh der Weegen

2e dialoogavond Wegh der Weegen

De Stichting Wegh der Weegen nodigt u graag uit voor een tweede dialoogavond over de Wegh der Weegen, de oude verbindingsweg tussen Amersfoort en Utrecht.

Datum: 13 november
Tijd: 19.30 uur
Plaats: conferentiecentrum Kontakt der Kontinenten, Amersfoortsestraat 20, 3769 AS Soesterberg
Aanmelding: 13nov@wderw.nl

Na een succesvolle 1e avond met meer dan tachtig betrokkenen medio september, wordt er op maandag 13 november een ontwerp voor het Streefbeeld gepresenteerd. Daarin heeft Bureau SB4 uit Wageningen de suggesties van de eerste avond gebundeld rond drie thema’s: eenheid, samenspel en binding.

Ook wie niet op de eerste avond is geweest, is van harte welkom om mee te praten. Het ontwerp is namelijk de opmaat voor een definitief Streefbeeld voor de Wegh der Weegen. De op- en aanmerkingen van de 2e dialoogavond worden daarin meegenomen.

Op basis van het definitieve Streefbeeld wil de Stichting Wegh der Weegen in 2018 met de nieuw gekozen gemeentebesturen en de provincie Utrecht een uitvoeringsovereenkomst sluiten. Zie ook het persbericht.

Voor meer informatie: http://weghderweegen.nl/ of Hans Voorberg: voorzitter@weghderweegen.nl