Home  Sociëteit  Agenda  Lezing over Afval en Duurzaamheid door Zero Waste Nederland
17 apr woensdag • 2024

Lezing over Afval en Duurzaamheid door Zero Waste Nederland

De lezing wordt verzorgd door Estia Vonken-van Raaij  en Marieke Ettema van Zero Waste Nederland, afdeling Utrecht.

Estia en Marieke vertellen die avond over waarom duurzaamheid een hot-issue is en waarom en hoe wij er met zijn allen mee bezig (zouden) moeten zijn. Ook de internationale en nationale ontwikkelingen op dit gebied zullen aan de orde komen.

Zero Waste Nederland Nederland staat voor het drastisch verminderen en voorkomen van afval en dan vooral plastics. Zie ook: https://zerowastenederland.nl

Wist u dat:

1. Onze kleding wordt geproduceerd om zeven keer te dragen, en dan af te danken. En dat dit ook gebeurt.

2. Apparaten vaak snel stuk gaan. Ze gaan meestal net lang genoeg mee tot er een nieuwe versie van uit komt, die we dan weer gaan kopen.

3. Nederland momenteel al zit op een jaarproductie aan afval van dik 490 kilo per hoofd van de bevolking.

Voorafgaand aan deze interessante lezing kunt u genieten van een heerlijk buffet.

Graag tot de 17e!

Leyla Boumans, sociëteit

Meld u aan uiterlijk maandag 15 april 12 uur door aanklikken van bovenstaand aanmeld-vak.

N.b.: U kunt alleen inloggen, als u uw lidmaatschap op de website heeft geactiveerd. Heeft u dat nog niet gedaan of lukt het inloggen niet, neem dan contact met ons op.

N.b.: Heeft u niet tijdig afgemeld, dan brengen wij de kosten van de maaltijd in rekening.

Betaal alstublieft vooraf

Wij vragen u bij aanmelding ook meteen te betalen. U kunt betalen via de QR code of klik op de betaallink uit de nieuwsbrief.

Of door over te maken naar:

Rekeningnummer NL46INGB0000542489

Vereniging Bosch en Duin e.o.

o.v.v. Sociëteitsavond 17 april & aantal deelnemers

LET OP: Wij vragen u bij betaling u ook meteen aan te melden. Immers, een gedane betaling wordt niet automatisch als aanmelding verwerkt.

Locatie:

Tennisvereniging Bosch & Duin Dennenweg 6