Home  Sociëteit  Agenda  Lezing over de wolf op woensdag 21 februari 2024
21 feb woensdag • 2024

Lezing over de wolf op woensdag 21 februari 2024

De wolf is al weer wat langer bij ons terug en komt steeds dichterbij. Ook in onze directe omgeving is hij al gesignaleerd*. Door zijn doen en laten komt dit roofdier regelmatig in het nieuws en zorgt hij voor discussie tussen voor- en tegenstanders. Wolvendeskundige Erwin van Maanen vertelt u met beeld en geluid over de wolf als groot roofdier, zijn leefgewoonten, leefomgeving en de voors en tegens.

*Recent nog in Driebergen, Maarsbergen en tussen Odijk en Houten, zo valt te lezen in de Zeister nieuwsbode: https://www.denieuwsbode.nl/wolf-gesignaleerd-tussen-odijk-en-houten

De lezing wordt verzorgd door ecoloog en onderzoeker Erwin van Maanen van Ecologisch adviesbureau EcoNatura en duurt ca. anderhalf uur met daarin een koffiepauze van 15 minuten.

Meer weten over Econatura, zie ook: https://www.econatura.nl

Wolf econatura

Wolven welpen econatura

Voorafgaand aan deze interessante lezing kunt u genieten van
een heerlijk stamppotten buffet.

Graag tot de 21e!
Leyla Boumans, sociëteit

Meld u aan uiterlijk maandag 19 februari 12 uur door aanklikken van bovenstaand aanmeld-vak

LET OP: U kunt alleen inloggen, als u uw lidmaatschap op de website heeft geactiveerd. Heeft u dat nog niet gedaan of lukt het inloggen niet, neem dan contact met ons op via e-mail:
secretaris verenigingboschenduin.

LET OP: Heeft u niet tijdig afgemeld, dan brengen wij de kosten van de maaltijd in rekening.

Betaal alstublieft vooraf
Wij vragen u bij aanmelding ook meteen te betalen.

U kunt betalen via de QR code of klik op de betaallink in de nieuwsbrief.

Of door over te maken naar:
Rekeningnummer NL46INGB0000542489
Vereniging Bosch en Duin e.o.
o.v.v. Sociëteitsavond 20 december & aantal deelnemers

Locatie:
Tennisvereniging Bosch & Duin Dennenweg 6
3735 MS Bosch en Duin

Datum: 21 februari 2024

Bar open: 18.30 uur

Buffet: 19.00 uur

Kosten diner: € 15,00

ATTENTIE & REMINDER
Helaas komen no-shows nog steeds voor. Aanmelden is niet vrijblijvend, op de aanmeldingen baseren wij de in te kopen maaltijden. Wel aanmelden en niet komen, betekent niet alleen tegenslag voor de sociëteit, maar ook een financiële schadepost voor de vereniging. Dat geld geven wij graag beter en anders uit. Heeft u zich aangemeld en kunt u onverhoopt niet of met minder personen komen, laat het ons a.u.b. ook weten uiterlijk maandag 19 februari 12:00u.