Home  Sociëteit  Agenda  Sinterklaasviering 2023
26 nov zondag • 2023

Sinterklaasviering 2023

De zak van SinterklaasMet veel plezier nodigen wij de gezinnen met jonge (klein)kinderen van harte uit om de Sinterklaas en zijn twee Pieten in Bosch en Duin te verwelkomen!

• Voor wie: kinderen die geloven in Sinterklaas

• Wanneer: zondag 26 november om 15:00 uur
   inloop vanaf 14:45 uur

• Waar: Tennisvereniging Bosch en Duin, Dennenweg 6

Ouders leveren zelf het cadeau aan t.w.v. 12,50 euro per kind. Meer informatie hierover volgt na aanmelding.

De viering is bedoeld voor de 'gelovige' kindjes die Sinterklaas graag willen ontmoeten. We willen benadrukken dat deze kinderen dus echt nog in Sinterklaas geloven.
Aangezien dit per kind/gezin verschilt, is dit naar eigen inschatting van de ouders en niet aan ons om hier een maximum leeftijd aan te verbinden. Uiteraard zijn oudere broertjes/zusjes, ouders en opa's en oma's van harte welkom om gezellig te blijven tijdens de viering.

Sinterklaas

Aanmelden kan via het aanmeldvak hierboven tot en met zaterdag 18 november.

Graag hierbij alleen het aantal kinderen doorgeven dat meedoet aan de viering. Na jullie aanmelding ontvang je meer informatie over hoe, wat en wanneer de cadeautjes & aanvullende info ingeleverd kunnen worden :-)

Namens de jeugdcommissie en de Sint,
heel graag tot de 26e!

Heb je vragen, stuur die dan naar e-mail jeugd@verenigingboschenduin.nl of naar Victoria via de Whatsapp: 0611150055.

Komen jullie ook? Schrijf je kind(eren) dan uiterlijk zaterdag 18 november in.

Let op: Je kunt alleen inloggen, als je lidmaatschap op de website is geactiveerd.
Is dat nog niet het geval of lukt het inloggen niet, neem dan contact met ons via:
secretaris@verenigingboschenduin.nl

Voor kinderen die nog in Sinterklaas geloven (indicatie 2 t/m 7 jaar)

Locatie: Dennenweg 6, Bosch en Duin
Datum: Zondag 26 november