Home  Sociëteit  Agenda  Taartworkshop JEUGD
18 okt woensdag • 2023

Taartworkshop JEUGD

Halloween Spooktaartje maken

KOOKalot is een kinderkookschool die kooklessen geeft op locatie. Zo ook bij de Vereniging Bosch en Duin, maar bijvoorbeeld ook op inloop bij Blik en Burgers in Zeist. Van Cupcakes tot een serie kookles "kokende de wereld rond" maar ook kleine workshops zoals koekjes versieren. Deze middag zal Annelotte de kinderen met veel passie en enthousiasme begeleiden!
Wie er in het voorjaar bij was, weet het nog wel… We starten met de cake te snijden en te vullen met jam en banketbakkersroom. Daarna gaan we de cake aansmeren met botercrème, we laten hem daarna even rusten. Ondertussen gaan we aan de gang met de fondant uitrollen. Zodat het spookje een mooi jasje krijgt. We maken oogjes van dropveterrollen en kunnen als we tijd over hebben nog wat enge spinnen etc maken van fondant.
Alle kinderen krijgen het taartje in een doos mee naar huis.

Aanmelden Taartworkshop
Inschrijven voor één of beide activiteiten kan tot en met ZATERDAG 14 oktober via de aanmeldknop hierboven. Je komt op onze website waar je inlogt en je je kind(eren) kunt aanmelden voor:

Activiteit: Taartworkshop
Datum: Woensdag 18 oktober
Locatie: Clubhuis TVBD, Dennenweg 6 (zijruimte van de bar)
Leeftijd: 7 - 12 jaar
Starttijd: 15:00 uur (inloop vanaf 14:45 uur)
Eindtijd: 17:00 uur
Eigen bijdrage: € 15,- per kind
De middag wordt begeleid door de Jeugdcommissie en Annelotte. Meer info over Annelotte en haar workshops vind je op https://www.kookalot.nl/

Vragen? Stuur ze gerust via jeugd@verenigingboschenduin.nl of via de app. We hebben namelijk een appgroep voor alle ouders met kinderen (tot 18 jaar) hier in Bosch en Duin. Wil je graag op de hoogte blijven van onze activiteiten én in contact komen met andere ouders? Laat het ons dan weten, dan voegen we je/jullie toe!
Hartelijke groeten,

Daphna en Victoria, jeugdcommissie