Home  Sociëteit  Agenda  Informatieavond MijnGroeneHuis over warmtepompen
9 okt maandag • 2023

Informatieavond MijnGroeneHuis over warmtepompen

In de Week van de Duurzaamheid organiseert Mijn Groene Huis informatieavonden over de volledig elektrische warmtepomp, met als spreker Remco van Zijl van Energietechniek Zeist.

Op 9 oktober wordt deze georganiseerd in het clubhuis van de tennisvereniging.

Wat wordt de opvolger van je cv-ketel? Moet je gaan voor een overgangsfase met een hybride warmtepomp of is jouw huis al klaar voor een volledige elektrische warmtepomp?

Hierover organiseert Mijn Groene Huis een informatieavond. Spreker is Remco van Zijl, directeur-eigenaar van Energie Techniek Zeist. Energie Techniek Zeist levert en installeert warmtepompen in bestaande gebouwen en heeft in en buiten Zeist al veel warmtepompen geplaatst. Remco pleit voor de volledige elektrische warmtepomp, ook als je huis nog niet volledig is geïsoleerd. Daarmee gaat hij in tegen de heersende mening onder deskundigen, die adviseren om eerst volledig te isoleren. In zijn presentatie legt Remco uit, waarom hij deze keuze adviseert. Er is ruim voldoende gelegenheid om hem hierover kritische vragen te stellen. Na deze informatieavond ben je beter in staat om voor de eigen woning een goede keuze te maken.

Locatie: Tennisvereniging Bosch & Duin
Dennenweg 6
3735 MS Bosch en Duin

Datum: 9 oktober 2023
Inloop: vanaf 19.00u
Presentatie: 19.30-21.00u

In verband met beperkte ruimte graag vooraf aanmelden via dit aanmeldformulier.

De Vereniging Bosch en Duin e.o. stimuleert verduurzaming en ondersteunt daarom dit initiatief van harte. De Vereniging heeft geen enkel commercieel belang noch verbintenis met de Stichting Mijn Groene Huis.