Home  Sociëteit  Agenda  Informatieavond Gemeente over aanpassen kruispunten in Bosch en Duin
29 aug dinsdag • 2023

Informatieavond Gemeente over aanpassen kruispunten in Bosch en Duin

Alle inwoners ontvangen binnenkort een brief van de gemeente met de uitnodiging voor een informatieavond over aanpassingen van 11 kruispunten in Bosch en Duin om de verkeersveiligheid te verbeteren. De kruispunten worden verhoogd, ook wel het aanleggen van een plateau genoemd.

Informatieavond op dinsdag 29 augustus 2023

De informatieavond wordt gehouden in het gebouw van de tennisvereniging Bosch en Duin aan de Dennenweg 6 en start om 20.00 uur. U kunt binnenlopen vanaf 19.30 uur voor een kop koffie of thee.

Projectleider Pascal Csuka en het team zullen de 11 ontwerpen doornemen en vragen en opmerkingen meenemen in de verdere uitwerking.

Datum: Dinsdag 29 augustus 2023

Tijd: Inloop vanaf 19:30 uur, start bijeenkomst om 20.00 uur

Locatie: Tennisvereniging Bosch en Duin, Dennenweg 6

Wilt u laten weten of u komt?

Aanmelden kan via p.csuka@zeist.nl. Graag ook aangeven met hoeveel personen.

Mocht u niet in de gelegenheid zijn om deze informatieavond bij te kunnen wonen, dan kunt u de ontwerpen en informatie opvragen via p.csuka@zeist.nl.

Heeft u vragen voor 29 augustus? U kunt contact opnemen via www.zeist.nl/contact.

N.b. Aanmelden dus alleen via de gemeente, niet via de agenda/sociëteit van de Vereniging Bosch en Duin e.o.