Home  Sociëteit  Agenda  Pannenkoeken voor Jong & Oud
17 mei woensdag • 2023

Pannenkoeken voor Jong & Oud

Bram's pannenkoeken

Bram op herhaling! Vorig jaar in mei hadden wij een soortgelijke avond. Onze opzet jong & oud elkaar te laten ontmoeten bleek succesvol. Het was een memorabele bijeenkomst waar nog veel over nagepraat werd. Wij hopen ook dit keer op een vrolijke, gezellige, smakelijke avond met mooi weer!

Graag willen wij hier alle generaties bij betrekken, onder het genot van de fameuze dunne pannenkoeken van Bram. Hij maakt er een hele show van, pannenkoeken zijn zijn lust en leven. Degenen die er vorig jaar bij waren, weten het nog.

17 mei wordt de laatste sociëteitsavond van het seizoen.
De afsluiter wordt de zomerborrel op vrijdagmiddag 9 juni, noteer die datum alvast ;-)

Start vanaf 18 uur
Iedereen is welkom vanaf 18 uur en voor spelletjes voor de kinderen wordt gezorgd door de jeugdcommissie!

ATTENTIE & REMINDER
Helaas komen no-shows nog steeds voor. Aanmelden is niet vrijblijvend, op de aanmeldingen baseren wij de in te kopen maaltijden. Wel aanmelden en niet komen betekent niet alleen tegenslag voor de sociëteit, maar ook een financiële schadepost voor de vereniging. Dat geld geven wij graag beter en anders uit.
Heeft u zich aangemeld en kunt u onverhoopt niet of met minder personen komen, laat het ons a.u.b. ook uiterlijk maandag 15 mei 12:00u weten.

Graag tot de 17e!
Leyla Boumans, sociëteit
Victoria Emmelot, jeugdclub

Locatie: Tennisvereniging Bosch & Duin, Dennenweg 6, 3735 MS Bosch en Duin

Datum: 17 Mei 2023

Tijdstip: VANAF 18 UUR

Kosten diner:
junioren € 7,50 p.p. https://www.ing.nl/particulier/betaalverzoek/index.html?trxid=f3jROiFUWMIc4oQAnU8rohreeXOA7j1d

senioren € 12,50 p.p. https://www.ing.nl/particulier/betaalverzoek/index.html?trxid=PlQzuF8H8tjM49B4rgGsGJUNJu7nRTLm

Meld u aan uiterlijk maandag 15 mei 12 uur door het aanklikken van bovenstaand aanmeld-vak.

LET OP: U kunt alleen inloggen, als u uw lidmaatschap op de website heeft geactiveerd. Heeft u dat nog niet gedaan of lukt het inloggen niet, neem dan contact met ons op.

LET OP: Heeft u zich niet tijdig afgemeld, vòòr maandag 15 mei 12 uur, dan brengen wij de kosten van de maaltijd in rekening.

BETALEN
Wij vragen u bij aanmelding ook meteen te betalen.
U kunt betalen via de QR codes in de betreffende nieuwsbrief,
of door over te maken naar
Rekeningnummer NL46INGB0000542489
Vereniging Bosch en Duin e.o.
o.v.v. Sociëteitsavond 17 mei 2023 en het aantal SENIOR & JUNIOR deelnemers

Mocht het op deze wijze niet lukken, dan kunt u betalen aan de bar op de avond zelf.