Home  Sociëteit  Agenda  Bakworkshop voor kinderen: paasboltaartje
U kunt zich niet meer aanmelden voor dit evenement.
19 mrt zondag • 2023

Bakworkshop voor kinderen: paasboltaartje

Het voorjaar staat weer voor de deur en samen met KOOKalot hebben we een tweetal nieuwe, leerzame én lekkere workshops voor de kinderen uit de buurt bedacht. We hopen hiermee de kinderen uit Bosch en Duin een laagdrempelige gelegenheid te geven om met elkaar iets lekkers en creatiefs te maken. En hoe leuk om dat in onze eigen 'huiskamer', het clubhuis van TVBD te doen?

KOOKalot is een kinderkookschool die kooklessen geeft op locatie. Zo ook bij de Vereniging Bosch en Duin. Van Cupcakes tot een serie kookles "kokende de wereld rond" maar ook kleine workshops zoals koekjes versieren. Samen met ons zal Annelotte de kinderen tijdens deze twee workshops met veel passie en enthousiasme begeleiden!

Paasboltaartje

We maken een taartje van plakken cake (deze is al gemaakt vooraf). We vullen een kom met deze cakeplakken. Daarna vullen we het boltaartje met room en vruchtjes of een andere vulling (oreo). De taartjes moeten daarna even de koeling in.

Wij gaan dan ondertussen aan de gang met de fondant uitrollen. Als het taartje gekoeld is kunnen we verder met het afwerken van het taartje. Dit is een echte
showstopper!

Paasboltaartje

De middag wordt begeleid door de Jeugdcommissie en Annelotte. Meer info over Annelotte en haar workshops vind je op https://www.kookalot.nl/.

Inschrijven kan tot en met ZATERDAG 11 maart via de aanmeldknop hierboven.

Zoetbakken Paasboltaartje

Datum: zondag 19 maart

Locatie: Clubhuis TVBD, Dennenweg 6 (ruimte van de bar)

Leeftijd: 7 - 12 jaar

Starttijd: 15:00 uur (inloop vanaf 14:45 uur)

Eindtijd: 17:00 uur

Eigen bijdrage: € 7,50

Wacht niet te lang met aanmelden; vol is vol.

KOOKalot doet de inkoop en neemt alle materialen mee.

Leeftijd workshops 7-12 jaar
Minimaal 6 kinderen per workshop, maximaal 10 kinderen
De kinderen krijgen hun creaties in een bakje mee naar huis (voldoende voor twee personen zodat de ouders mee kunnen proeven.
Beide workshops zijn geschikt voor vegetariërs.
Alle kinderen krijgen de recepten mee naar huis zodat ze thuis nog eens kunnen maken.

Vragen? Stuur ze gerust via jeugd@verenigingboschenduin.nl of via de app. We hebben namelijk een appgroep voor alle ouders met kinderen (tot 18 jaar) hier in Bosch en Duin. Wil je graag op de hoogte blijven van onze activiteiten én in contact komen met andere ouders? Laat het ons dan weten, dan voegen we je/jullie toe!

Hartelijke groeten,

Daphna en Victoria, jeugdcommissie