Home  Sociëteit  Agenda  Lente Borrel vrijdagmiddag 10 maart 16-18u
10 mrt vrijdag • 2023

Lente Borrel vrijdagmiddag 10 maart 16-18u

De nachten zijn nog niet vorstvrij, maar toch warmen wij ons alvast een beetje op voor het voorjaar! Kom je ook naar onze Lente borrel?

Midzomerborrel, nieuwjaarsborrel... Daar passen nog wel wat borrels bij!

We merken dat steeds meer mensen uit de buurt, jong en oud, het fijn vinden om elkaar te ontmoeten in de huiskamer van Bosch en Duin.

Graag geven wij hier gehoor aan en zullen we als buurtvereniging vanaf vrijdag 10 maart starten met een terugkerende borrel.

Bij deze nodigen wij van harte al onze leden uit voor de Lente borrel!

Een terugkerende toost

Elke 2e vrijdag per kwartaal tussen 16:00-18:00 uur in het clubhuis van de tennisvereniging. Wij zorgen voor de bitterballen, de drankjes reken je af aan de bar.

Heb je de hele week hard gewerkt, kids gebracht, gehaald of opgepast of ben je anderszins druk in de weer geweest? Kom erna nog even gezellig buurten en sluit de week af met een lekkere bitterbal en een drankje!

Kinderen zijn van harte welkom.

Je hoeft jezelf niet van te voren aan te melden.

N.B. Kom vooral op de fiets of lopend i.v.m. beperkte parkeermogelijkheden.

Kom je met de auto, parkeer dan zo dat anderen er zo min mogelijk hinder van ondervinden.

Borrel logo

Vrijdagmiddag borrel Vereniging Bosch & Duin e.o.

Locatie:

Tennisvereniging Bosch & Duin