Home  Sociëteit  Agenda  TERUG VAN WEGGEWEEST: ZALM- & OESTERAVOND
15 nov woensdag • 2023

TERUG VAN WEGGEWEEST: ZALM- & OESTERAVOND

Oyster-2689530_640 Zalm-617164_640

Op veler verzoek! Onze ‘hofleverancier’ Vishandel Vossole te Zeist neemt ook deze keer de honneurs waar. Als vanouds is er op deze avond geen spreker of andere activiteit dan gezellig samenzijn en smikkelen.

De bar gaat open om 18.30 uur en het buffet wordt geserveerd om 19.00 uur.

Locatie: Tennisvereniging Bosch & Duin, Dennenweg 6,
3735 MS Bosch en Duin

Datum: 15 november 2023

Kosten: € 14,00

ATTENTIE & REMINDER

Helaas komen no-shows nog steeds voor. Aanmelden is niet vrijblijvend, op de aan-meldingen baseren wij de in te kopen maaltijden. Wel aanmelden en niet komen betekent niet alleen tegenslag voor de sociëteit, maar ook een financiële schadepost voor de vereniging. Dat geld geven wij graag beter en anders uit.

Meld u aan uiterlijk maandag 13 november 12 uur door het aanklikken van bovenstaand aanmeld-vak.

Heeft u zich aangemeld en kunt u onverhoopt niet of met minder personen komen, laat het ons ook uiterlijk maandag 13 november 12 uur weten.

LET OP: U kunt alleen inloggen, als u uw lidmaatschap op de website heeft geactiveerd. Heeft u dat nog niet gedaan of lukt het inloggen niet, neem dan contact met ons op en Stuur ons een e-mail.

LET OP: Heeft u zich niet tijdig afgemeld, dan zullen wij de kosten van de maaltijd (€14,- p.p.) in rekening brengen.