Home  Sociëteit  Agenda  Nieuwjaarsborrel 14 januari 2023
14 jan zaterdag • 2023

Nieuwjaarsborrel 14 januari 2023

Gelukkig is het weer mogelijk; als vanouds starten we het nieuwe jaar met de nieuwjaarsborrel!

Redenen te over om 2023 feestelijk in te luiden, alleen al vanwege ons aanstaand 100-jarig bestaan! Natuurlijk kunt u ook gewoon zin hebben in een gezellige nieuwjaarsborrel ;-)

Graag nodigen wij alle leden uit voor de gezamenlijke nieuwjaarsborrel van Bewonersvereniging Bosch & Duin e.o. en Tennisvereniging Bosch en Duin. Informeel, casual en supergezellig!

Een fonkelende toost

champagneexplosion.002.001.005.jpgVanaf 4 uur ’s middags bent u allen welkom voor een hartverwarmende start met een sprankelend glas en lekker hapjes.

Verder is bar open tot 6 uur 's avonds.

U hoeft zich niet van te voren aan te melden.

N.B. Kom vooral op de fiets of lopend i.v.m. beperkte parkeermogelijkheden. Komt u toch met de auto, parkeer dan zo dat anderen er zo min mogelijk hinder van hebben.

Datum: zaterdag 14 januari
Start: 16.00 uur
Sluiting: 18.00 uur (LET OP: niet tot 19.00 uur)
Locatie: Tennisvereniging Bosch & Duin
Dennenweg 6
3735 MS Bosch en Duin

Mochten wij u niet ontmoeten tijdens deze borrel dan wensen wij u bij deze een gezond, liefdevol en warm 2023 toe!

Ed, Leyla, Jan, Jeanette, Harm-Jan, Victoria, Anton & Marloes