Home  Sociëteit  Agenda  Sinterklaas komt op bezoek!
27 nov zondag • 2022

Sinterklaas komt op bezoek!

Sinterklaas 2022

De zak van SinterklaasMet veel plezier nodigen wij de gezinnen met jonge (klein)kinderen van harte uit om de Sint en zijn Pieten in Bosch en Duin te verwelkomen!

Voor wie: kinderen die geloven in Sinterklaas
Wanneer: zondag 27 november om 15:00 uur
Waar: Tennisvereniging Bosch en Duin, Dennenweg 6

Ouders leveren zelf het cadeau aan t.w.v. 12,50 euro per kind. Meer informatie hierover volgt na aanmelding.

De viering is bedoeld voor de 'gelovige' kindjes die Sinterklaas graag willen ontmoeten. We willen benadrukken dat deze kinderen dus echt nog in Sinterklaas geloven.

Aangezien dit per kind/gezin verschilt, is dit naar eigen inschatting van de ouders en niet aan ons om hier een maximum leeftijd aan te verbinden. Uiteraard zijn oudere broertjes/zusjes, ouders en opa's en oma's van harte welkom om gezellig te blijven tijdens de viering.

Aanmelden kan via het aanmeldvak hierboven. Graag hierbij alleen het aantal kinderen doorgeven dat meedoet aan de viering. Na jullie aanmelding ontvang je meer informatie over hoe, wat en wanneer de cadeautjes & aanvullende info ingeleverd kunnen worden.

Namens de jeugdcommissie en de Sint,

heel graag tot de 27e!

Daphna & Victoria

Voor kinderen die nog in Sinterklaas geloven (indicatie 1,5 t/m 7 jaar)

Locatie: Dennenweg 6, Bosch en Duin

Datum: Zondag 27 november

Start viering: 15:00 uur

Inloop vanaf 14:45 uur

Duur viering: +/- 60 minuten

Heb je vragen, stuur die dan naar e-mail jeugd@verenigingboschenduin.nl

Komen jullie ook? Schrijf je kind(eren) dan uiterlijk zaterdag 19 november in.

Let op: U kunt alleen inloggen, als u uw lidmaatschap op de website heeft geactiveerd. Heeft u dat nog niet gedaan of lukt het inloggen niet, stuur een e-mail naar info@verenigingboschenduin.nl