Home  Sociëteit  Agenda  Vogels in BOSCH EN DUIN en omgeving
19 okt woensdag • 2022

Vogels in BOSCH EN DUIN en omgeving

Vogelwacht Utrecht

Vogels, we zien ze vliegen. Maar welke zijn het, waar komen ze vandaan en waar gaan ze naartoe? Welke vogels horen thuis in onze regio?

De heer Wigle Braaksma van de afdeling De Bilt-Zeist van de Vogelwacht Utrecht vertelt ons er graag over.

De Vogelwacht Utrecht is in 1958 opgericht en heeft inmiddels zo'n 850 leden die zich bezig houden met vogelstudie, vogelbescherming , educatie en excursies. Het werkterrein van de Vogelwacht Utrecht bestrijkt de hele provincie in onderverdeeld in zes ‘geografische’ afdelingen, de afdeling De Bilt – Zeist is daar één van. Lees meer op https://vogelwacht-utrecht.nl/over-de-vogelwacht-utrecht/

Runderstoof

Deze avond bestaat het diner uit Indische runderstoofvlees met sperziebonen en rijst, verzorgd door 'Catering met Mieke' uit Zeist.

Bent u vegetariër? Meld u aan, maar stuur ons ook een e-mailsocieteit@verenigingboschenduin.nl

De bar gaat open om 18.30 uur en het buffet wordt geserveerd om 19.00 uur.
Vergeet u niet tijdig aan te melden?

ATTENTIE & REMINDER

Helaas komen no-shows nog steeds voor. Aanmelden is niet vrijblijvend, op de aanmeldingen baseren wij de in te kopen maaltijden. Wel aanmelden en niet komen betekent niet alleen tegenslag voor de sociëteit, maar ook een financiële schadepost voor de vereniging. Dat geld geven wij graag beter en anders uit.

Heeft u zich aangemeld en kunt u onverhoopt niet of met minder personen komen, laat het ons ook uiterlijk maandag 17 oktober 12 uur weten.

Graag tot de 19e!

Leyla Boumans, sociëteit

Locatie: Tennisvereniging Bosch & Duin, Dennenweg 6, 3735 MS Bosch en Duin

Datum: 19 oktober 2022

Bar open: 18.30 uur

Buffet: 19.00 uur

Kosten diner: € 12,50

Meld u aan uiterlijk maandag 17 oktober 12 uur door het aanklikken van bovenstaand aanmeld-vak. Let op: U kunt alleen inloggen, als u uw lidmaatschap op de website heeft geactiveerd.

Betalen doet u gewoon aan de bar op de avond zelf.