Home  Sociëteit  Agenda  Mosselavond
U kunt zich niet meer aanmelden voor dit evenement.
21 sep woensdag • 2022

Mosselavond

Dit seizoen start de Sociëteitsavond met een mosselavond, zoals aangekondigd in ons Magazine.

Visspeciaalzaak Vossole zal ons deze keer verwennen met Zeeuwse mosselen met patat! Een bekende en smakelijke combinatie met de beste mosselen van Yerseke.

Bij uitstek de gelegenheid elkaar weer te zien en nazomers bij te praten.
Er is deze avond geen lezing, dus tijd genoeg om bij te kletsen.
Tevens zal een tipje van de sluier worden opgelicht van de feestelijkheden tijdens het 100-jarig lustrum dat wij volgend jaar vieren.

Komt u ook?

MosselenVisspeciaalzaak Vossole is al drie generaties lang de winkel met de lekkerste vis in Zeist. Eigenaren Madeleine en Piet en hun enthousiast team zullen ook deze keer weer goed voor de innerlijke mens zorgen.

U kunt p.p. een pannetje mosselen verwachten. Daarnaast worden er patatjes en salade geserveerd.

Geen mosselen?

Mocht u geen liefhebber zijn van mosselen, dan kunnen wij voor u een zalm-maaltijd bestellen. Daarvoor vragen wij u dat vooraf bij ons per e-mail te melden (ook uiterlijk de 19e om 10 uur) via: info@verenigingboschenduin.nl
Dus graag aanmelden via de aanmeld-link en separaat een e-mail sturen met opgaaf van het aantal zalm.

Loopt het water u al in de mond?
De bar gaat open om 18.30 uur en Vossole serveert om 19.00 uur het buffet.
Vergeet u niet snel aan te melden?

ATTENTIE & REMINDER
Helaas komen no-shows nog steeds voor. Aanmelden is niet vrijblijvend, op de aanmeldingen baseren wij de in te kopen maaltijden. Wel aanmelden en niet komen betekent niet alleen tegenslag voor de sociëteit, maar ook een financiële schadepost voor de vereniging. Dat geld geven wij graag beter en anders uit.
Heeft u zich aangemeld en kunt u onverhoopt niet of met minder personen komen, laat het ons a.u.b. ook uiterlijk maandag 19 september om 10u weten.

Graag tot de 21e!
Het bestuur

Locatie: Tennisvereniging Bosch & Duin, Dennenweg 6, 3735 MS Bosch en Duin
Datum: 21 september 2022
Bar open: 18.30 uur
Buffet: 19.00 uur
Kosten diner: € 12,50

Meld u aan uiterlijk maandag 19 september om 10u door het aanklikken van bovenstaand aanmeld-vak.  Betalen doet u gewoon aan de bar op de avond zelf.