Home  Sociëteit  Agenda  Midzomer Buurtborrel
U kunt zich niet meer aanmelden voor dit evenement.
18 jun zaterdag • 2022

Midzomer Buurtborrel

Over een paar weken is het al weer zo ver, de zomervakantie staat voor de deur. Voor ons voldoende reden om nog een pre-zomer borrel te organiseren, voordat veel mensen uitvliegen op vakantie en de straten wat stiller worden in Bosch en Duin...

Met die stilte is op zich niks mis mee, maar we willen wel graag wat meer omkijken naar elkaar. Elkaar leren kennen. Nieuwe en oude bewoners met elkaar in contact brengen.

U en jullie zijn dan ook van harte uitgenodigd. Alle leden van de vereniging, van 0 tot 99 jaar. Iedereen is welkom!

We hebben vertier voor de kids én voor de mensen die zich nog jong van geest voelen. Er zijn leuke spelletjes voor de fanatiekelingen. Oudere generaties kunnen hun hart en herinneringen ophalen door de jeugd eruit te sjoelen.

Kom vooral en laten we samen als buurtgenoten proosten op een mooie zomer.
Voor lekkere hapjes en drankjes zorgen wij. Zien we u en jullie daar?

Warme groeten,
Janine, Daphna en Victoria, jeugdcommissie

Vragen? Stuur ze gerust via: jeugd@verenigingboschenduin.nl

Locatie:
pleintje achter clubhuis
Dennenweg 6, ingang rechts van het clubhuis

Datum: zaterdag 18 juni

Start: 16:00 uur
Einde: 18:00 uur

Bijdragen? Graag!
Houd rekening met 5 euro per persoon.
Dit kan tijdens de borrel via een QR code overgemaakt worden.

Inschrijven kan tot woensdag 15 juni via de aanmeldknop hierboven.
Je komt op onze website waar je inlogt en je jezelf en gezinsleden kunt aanmelden.

Let op: aanmelden kan alleen als er nog plek vrij is. Zodra we aan het limiet zitten dat deze locatie aankan, zullen we de inschrijving sluiten.

Let op: bij slecht weer wordt de borrel verplaatst naar een datum in september.

Let op: je kunt alleen inloggen als je je lidmaatschap op de website hebt geactiveerd. Heb je dat nog niet gedaan of lukt het inloggen niet, neem dan contact met ons op via: secretaris Vereniging Bosch en Duin e.o.