Home  Sociëteit  Agenda  VOL - Workshop eetbare planten voor de jeugd
10 apr zondag • 2022

VOL - Workshop eetbare planten voor de jeugd

Op zondag 10 april organiseert de Jeudgcommissie een super-leuke en informatieve middag!

Hoe leuk is het om wat meer over het groens in onze mooie woonomgeving te weten te komen? Voor alle nieuwsgierige kinderen in de basisschoolleeftijd die dol zijn op het buitenleven, organiseren wij op 10 april een workshop eetbare planten.

Tijdens de workshop eetbare planten maken we een mooie wandeling door het Panbos op zoek naar eetbare planten, struiken, bloemen en bomen. Op het einde maken we iets lekkers van wat we gevonden hebben zoals een pesto of kruidenboter. Ook maken we onze eigen bosthee.

We leren alles over wildplukken, leren anders naar de natuur kijken en gaan vooral veel zien, voelen en proeven!

Eetbare planten

Heeft je kind altijd al willen weten wat er groeit en bloeit in onze mooie omgeving? Geef hem of haar dan op voor deze leuke en leerzame middag!

Meer info en voorpret vind je op https://www.natuurbelevingdeboomklever.nl

Groene groeten,
Janine, Daphna en Victoria, jeugdcommissie

Vragen? Stuur ze gerust via: jeugd@verenigingboschenduin.nl

Inschrijven kan tot uiterlijk zondag 3 april via de aanmeldknop bovenaan.
Je komt op onze website waar je inlogt en je je kind(eren) kunt aanmelden.
Graag ook afmeldingen tijdig doorgeven.

Let op: je kunt alleen inloggen als je je lidmaatschap op de website hebt geactiveerd. Heb je dat nog niet gedaan of lukt het inloggen niet, neem dan contact met ons op via:
secretaris verenigingboschenduin

Locatie: Panbos, ingang parkeerplaats Jozef Israëlslaan