Home  Sociëteit  Agenda  Informatiebijeenkomst Zonnepanelen door MijnGroeneHuis
12 apr dinsdag • 2022

Informatiebijeenkomst Zonnepanelen door MijnGroeneHuis

Mijn Groene Huis zal u deze avond kunnen informeren over zonnepanelen, de inkoopactie via 'Zon op Zeist', thuisbatterijen én het ‘Jaar van het dak’. Hieronder leest u meer over dit initiatief.

Zonnepanelen kopen via ‘Zon op Zeist’ laten uw elektriciteitskosten flink dalen en maken u onafhankelijker van aardgas!
De afgelopen weken is onze kwetsbaarheid duidelijk geworden als we afhankelijk zijn van andere landen voor de energieleverantie. De prijzen van gas én elektra, dat ook voor een gedeelte opgewekt wordt door aardgas zijn nog nooit zo hoog geweest en of en wanneer ze omlaaggaan is nog onzeker.
Door zonnepanelen op uw eigen dak te leggen vangt u 2 vliegen in een klap: u bent altijd verzekerd van goedkope en 100% groene energie, zeker nu de salderingsregeling nog een jaar verlengd is, tot 2024. En u maakt uzelf minder afhankelijk van de energie die ingekocht moet worden in Rusland. In combinatie met een thuisbatterij zou u veel van de zelf opgewekte energie in uw eigen huis kunnen gebruiken. U zal worden bijgepraat over de laatste ontwikkelingen.

Als u meedoet aan de collectieve inkoopactie Zon op Zeist, kunt u samen met andere Zeistenaren zonnepanelen kopen. Dat levert flink wat voordeel op: een kwalitatief goed en voordelig aanbod, extra garanties én ook nog burenkorting als er meerdere buren tegelijk meedoen.

Zon op zeist 2022 B&D

Op 12 april informeert Mijn Groene Huis u graag om 20.00 uur in het clubhuis van de tennisvereniging Bosch en Duin, Dennenweg 6.

Programma:
19.45 uur: inloop
20.00 uur: inleiding avond door Mijn Groene Huis
20.15 uur: presentatie over zonnepanelen en de thuisbatterij door Bart Willem Smink van Green Recovery
20.55 uur: presentatie over de collectieve actie door Mijn Groene Huis
21.15 uur: informatie over het ‘Jaar van het dak’ door Pauline van Norden van gemeente Zeist
21.30 uur: borrel

U kunt zich via Mijn Groene Huis aanmelden via: https://www.mijngroenehuis.nu/agenda/informatiebijeenkomst-zon-op-zeist-actie-12-april/

Samenwerking met Green Recovery verlengd in 2022
Mijn Groene Huis heeft de samenwerking met Green Recovery uit Leusden voortgezet als leverancier van zonnepanelen. U kunt meedoen aan de collectieve inkoopactie, we bieden u deze service vrijblijvend aan. Green Recovery levert een goede prijs-kwaliteitverhouding, extra garanties en een goede nazorg. Voorafgaand aan een offerte komt Green recovery altijd bij u thuis om het dak én de meterkast te beoordelen.

Mijn Groene Huis is onderdeel van Stichting Energie Zeist en helpt bewoners in de gemeente Zeist hun woning energiezuinig te maken. Mijn Groene Huis is onafhankelijk en krijgt subsidie van de gemeente Zeist.
Kijk voor meer info op https://www.mijngroenehuis.nu
En u vindt ze op facebook, twitter en instagram @mijngroenehuis

De Vereniging Bosch en Duin e.o. stimuleert verduurzaming en ondersteunt daarom dit initiatief van harte. De Vereniging heeft geen enkel commercieel belang noch verbintenis met de Stichting Mijn Groene Huis.

Deze informatiebijeenkomst wordt gezamenlijk georganiseerd met de Tennisvereniging Bosch en Duin.