Home  Sociëteit  Agenda  Sociëteitsavond Pannenkoeken & Muziek
U kunt zich niet meer aanmelden voor dit evenement.
18 mei woensdag • 2022

Sociëteitsavond Pannenkoeken & Muziek

Bp-bakbrommer

Bram's pannenkoeken feest
Onbeperkt pannenkoeken eten en muziek luisteren.
Voor de jeugdigen verzorgen wij spelletjes. Een unieke ervaring!

En we starten vroeger: vanaf 18 uur.

De sociëteitsavond van 18 mei wordt de afsluiter van het seizoen. Graag willen wij hier alle generaties bij betrekken, onder het genot van de fameuze dunne pannenkoeken van Bram. Bram herinnert u zich misschien nog; met zijn vader verzorgde hij de Italiaanse maaltijd op onze avond in februari.
Pannenkoeken zijn Bram's lust en leven, zie ook https://www.bramspannenkoeken.nl

Muziek door Tunes of Yesterday
Tunes Of Yesterday (TOY) laat u toppers uit de tweede helft van de vorige eeuw en in het bijzonder de jaren vijftig en zestig herbeleven!
Ook vertelt TOY u over het ontstaan en de (ver)wording van vele gouwe ouwe hits.
De songs van Buddy Holly, Elvis Presley, Carl Perkins, Johnny Cash, Roy Orbison, Jim Reeves, Richie Valens, Ricky Nelson, The Big Bopper, Fats Domino, Dion, Bill Haley e.a. vertolkt de band op geheel eigen wijze. Zie ook: https://www.tunes-of-yesterday.nl

U kunt aanmelden tot maandag 16 mei 10:00u.
LET OP: vervroegde aanvang voor junioren & ouders vanaf 18:00u

ATTENTIE & REMINDER
Helaas komen no-shows nog steeds voor. Aanmelden is niet vrijblijvend, op de aan-meldingen baseren wij de in te kopen maaltijden. Wel aanmelden en niet komen betekent niet alleen tegenslag voor de sociëteit, maar ook een financiële schadepost voor de vereniging. Dat geld geven wij graag beter en anders uit.
Heeft u zich aangemeld en kunt u onverhoopt niet of met minder personen komen, laat het ons a.u.b. ook uiterlijk maandag 16 mei vòòr 12:00u weten.

Graag tot de 18e!
Leyla Boumans, sociëteit

Locatie: Tennisvereniging Bosch & Duin, Dennenweg 6, 3735 MS Bosch en Duin
Datum: 18 Mei 2022
Tijdstip: VERVROEGD
Pannenkoeken junioren: vanaf 18u
Pannenkoeken senioren: vanaf ca.19u
Kosten diner:
junioren € 5 p.p.
senioren € 10 p.p.

Wilt u deelnemen, schrijf u dan in uiterlijk maandag 16 mei 10:00u door het aanklikken van bovenstaand aanmeld-vak. U komt op onze website waar u inlogt en zich aanmeldt.
Betalen doet u gewoon aan de bar op de avond zelf.