Home  Sociëteit  Agenda  Sociëteitsavond diner en lezing over kunstvervalsing
20 apr woensdag • 2022

Sociëteitsavond diner en lezing over kunstvervalsing

Tom-Keating vervalser

Wat is een vervalsing, hoe gaan vervalsers te werk, hoe komt het uit en waarom gebeurt het nog steeds ?

Wat dreef (en drijft) kunstvervalsers door de eeuwen heen, zoals Han van Meegeren, Geert Jan Jansen of Eric Hebborn? Waarom vervalst men Basquiat, Dürer, Van Eyck, Appel, Matisse, Warhol of Banksy?

Optimist en levensgenieter Jeroen Princen vertelt hier boeiend over. Kunst is zijn medicijn om van het leven te genieten, het luikje naar een mooiere en betere wereld.
Lees ook: https://galleryviewer.com/de-keuze-van-jeroen-princen

Mr Jeroen Princen is onder meer partner bij DVDW Advocaten, (mede)curator in de Imtech faillissementen, toezichthouder in de kunstsector en lid van het bestuur van de stichting tot beheer Museum Boijmans van Beuningen.

Uit de Franse keuken
Deze avond worden wij verwend met Cocq au Vin en Boeuf Bourguignon.
Een heerlijk Franse maaltijd, verzorgd door Coccole uit Bunnik.

Locatie: Tennisvereniging Bosch & Duin, Dennenweg 6,
3735 MS Bosch en Duin
Datum: 20 april 2022
Bar open: 18.30 uur
Buffet: 19.00 uur
Lezing: 20.00 uur
Kosten diner: € 12,50

Vergeet u niet tijdig aan te melden?
U kunt zich aanmelden tot maandag 18 april 12:00u.

Klik hierboven op het aanmeld-vak

ATTENTIE & REMINDER
Helaas komen no-shows nog steeds voor. Aanmelden is niet vrijblijvend, op de aanmeldingen baseren wij de in te kopen maaltijden. Wel aanmelden en niet komen betekent niet alleen tegenslag voor de sociëteit maar ook een financiële schadepost voor de vereninging. Dat geld geven wij graag beter en anders uit.
Heeft u zich aangemeld en kunt u onverhoopt niet of met minder personen komen, laat het ons a.u.b. ook uiterlijk maandag 18 april vòòr 12:00u weten.