Home  Sociëteit  Agenda  AFGELAST vanwege nieuwe coronamaatregelen: Kunstvervalsingen tussen 1900 en nu
17 nov woensdag • 2021

AFGELAST vanwege nieuwe coronamaatregelen: Kunstvervalsingen tussen 1900 en nu

Mr Jeroen Princen is onder meer partner bij DVDW Advocaten, (mede)curator in de Imtech faillissementen, toezichthouder in de kunstsector en lid van het bestuur van de stichting tot beheer Museum Boijmans van Beuningen.

Wat is een vervalsing, hoe gaan vervalsers te werk, hoe komt het uit en waarom gebeurt het nog steeds ?
Wat dreef (en drijft) kunstvervalsers door de eeuwen heen, zoals Han van Meegeren, Geert Jan Jansen of Eric Hebborn?
Waarom vervalst men Basquiat, Dürer, Van Eyck, Appel, Matisse, Warhol of Banksy?

Optimist en levensgenieter Jeroen Princen vertelt hier boeiend over. Kunst is zijn medicijn om van het leven te genieten, het luikje naar een mooiere en betere wereld.
Lees ook: https://galleryviewer.com/de-keuze-van-jeroen-princen

Suci Barkhuis verzorgt op deze avond een heerlijk indonesisch buffet.

Vergeet u niet tijdig aan te melden?

U kunt zich aanmelden tot en met maandag 15 november as.

Bij het inkopen van de maaltijden gaan wij uit van het aantal aanmeldingen. Heeft u zich aangemeld en kunt u onverhoopt niet of met minder personen komen, laat het ons a.u.b. ook uiterlijk maandag 15 november weten. Wij willen voorkomen dat we eten moeten weggooien.

Locatie:     Tennisvereniging   Bosch & Duin, Dennenweg 6, 3735 MS Bosch en Duin
Datum:     17 november 2021
Bar open:  18.30 uur
Buffet:      19.00 uur
Lezing:     20.00 uur
Kosten diner: € 12,50

Wilt u deelnemen, schrijf u dan uiterlijk maandag 15 november in door het aanklikken van aanmeld-vak hierboven. U komt op onze website waar u inlogt en zich aanmeldt.

Betalen doet u gewoon aan de bar op de avond zelf.

Let op: U kunt alleen inloggen, als u uw lidmaatschap op de website heeft geactiveerd. Heeft u dat nog niet gedaan of lukt het inloggen niet, neem dan contact met ons op via e-mail: secretaris verenigingboschenduin

CORONAmaatregelen
Bij binnenkomst vragen wij naar uw coronatoegangspas*. Wij zullen uw QR-code scannen (vanaf uw mobiel of een papieren print) of u kunt uw vaccinatie-boekje tonen. Indien u niet gevaccineerd bent, dan is het nodig om een negatieve coronatestuitslag te tonen, die niet ouder is dan 24 uur. Wij hopen op uw begrip. Mochten er zich wijzigingen voordoen, dan laten wij u dan tijdig weten.