Home  Sociëteit  Agenda  Speelmiddag Jeugdclub op 25 september
25 sep zaterdag • 2021

Speelmiddag Jeugdclub op 25 september

JEUGDCLUB gaat van start op 25 SEPTEMBER!

Bijna is het zover! Na deze ‘afstandelijke’ corona periode, is het tijd voor nieuwe kennismakingen en activiteiten. De sociëteit gaat weer van start en met de introductie van de JEUGDCLUB (zie ook het Bosch en Duin Magazine van afgelopen juli) zal er genoeg te beleven zijn voor jonge kinderen én hun (groot)ouders uit Bosch en Duin e.o..

Met veel plezier nodigen wij alle gezinnen met (klein)kinderen in de leeftijd 2-12 jaar uit voor iets leuks en iets lekkers. Overdekt, maar wel alles buiten. Van springkussen tot knutselfrutsels, voor ieder is er wat te doen.

Wanneer:  zaterdag 25 september
Hoe laat:   van 15:00 tot 16:30 uur
Waar:        Mesdaglaan 10A – fietsen graag parkeren in de berm voor het hek. Voor auto’s is het
lastig parkeren in de berm aan de Mesdaglaan, dus kom bij voorkeur op de fiets

Komen jullie ook gezellig buurten?

Aanmelden kan via de bovenstaande balk, waarbij je je als lid inlogt.

Lukt dat niet, stuur dan een e-mail naar boschenduinsecretaris.

Ben je nog geen lid, maar wil je graag meedoen, stuur dan je aanmelding naar jeugd@verenigingboschenduin.nl

Namens de jeugdcommissie,
graag tot de 25e!

Loes van Meer, Christel Meijerman, Janine Cremer Eindhoven, Koos van de Linde, Victoria Emmelot & Marvin van Dongen