Home  Sociëteit  Agenda  20x20... Nieuwjaarsborrel!
11 jan zaterdag • 2020

20x20... Nieuwjaarsborrel!

Nieuwjaarsborrel 2020

Redenen te over om 2020 feestelijk in te luiden, mocht u een excuus zoeken… Natuurlijk kunt u ook gewoon zin hebben in een gezellige nieuwjaarsborrel.

Wat hier ook van zij, u bent van harte uitgenodigd op de gezamenlijke nieuwjaarsborrel van Bewonersvereniging Bosch & Duin e.o. en Tennisvereniging Bosch en Duin. Informeel, casual en supergezellig, vooral als u ook uw buren en vrienden meeneemt!!!

Vanaf 4 uur ’s middags bent u allen welkom voor een hartverwarmende start met een sprankelend glas. Toegang uiteraard gratis, lekkere hapjes te over en de bar open tot 7 uur 's avonds.
U hoeft zich niet van te voren aan te melden!

N.B. Hinder de buurtbewoners alstublieft zo min mogelijk. Komt u met de auto, parkeer dan zo ver mogelijk in de berm. Alvast bedankt voor uw medewerking.

Datum: zaterdag 11 januari
Start: 16.00 uur