Home  Sociëteit  Agenda  Hans van Breukelen presenteert: Maak je comeback
U kunt zich niet meer aanmelden voor dit evenement.
16 okt woensdag • 2019

Hans van Breukelen presenteert: Maak je comeback

05HansvanBreukelenVoel je je uitgerangeerd? Ga je scheiden? Is een dierbare overleden of is je bedrijf failliet gegaan? Is het heilige vuur verdwenen? Dit is hét moment om jezelf opnieuw uit te vinden. Hoe je dat doet, vertelt Hans van Breukelen aan de hand van persoonlijke ervaringen.

Wie kent hem niet?
Hans, voormalig keeper van PSV, won met zijn club zes keer het Nederlands landskampioenschap en in het seizoen 1987/88 de Europacup I. Hij keepte 73 keer voor het Nederlands voetbalelftal, dat in 1988 Europees kampioen werd doordat Hans op het beslissende moment een strafschop stopte.

04HansvanBreukelenDe comeback methode
In zijn lezing vertelt Hans hoe hij met behulp van de comebackmethode persoonlijke en professionele tegenslagen in zijn leven heeft overwonnen, waaronder het overlijden van zijn vrouw en het stoppen als technisch directeur bij de KNVB.
Samen met personal coach Benno Diederiks schreef hij hierover het boek ‘Maak je comeback’ dat eind 2018 verscheen. Hierin zetten zij uiteen hoe je jezelf in acht heldere stappen opnieuw uitvindt.

Aan het eind van Hans’ presentatie zijn gesigneerde exemplaren van het boek te koop. De opbrengsten van dit boek worden geschonken aan Stichting Overleven met alvleesklierkanker.

Tot slot: de bar gaat open om 18.30 uur en Suci Barkhuis serveert om 19.00 uur als vanouds een buffet. Vergeet u niet zich uiterlijk 14 oktober aan te melden?

Locatie: Tennisvereniging Bosch & Duin
Dennenweg 6, 3735 MS Bosch en Duin