Home  Sociëteit  Agenda  Hazenpeper en Oude Muziek: passend duo
U kunt zich niet meer aanmelden voor dit evenement.
20 dec woensdag • 2017

Hazenpeper en Oude Muziek: passend duo

Kerst 2016 uitsnede webKerstmis staat voor de deur en dus..... hazenpeperavond! Natuurlijk met alles wat daarbij hoort: puree, rode kool, stoofpeertjes en ook paté en salade.
Vanaf 18.30 uur staan wij bij binnenkomst voor u klaar met een overheerlijk glas glühwein. Wilt u uiterlijk om 19.00 uur binnen zijn?

Oudemuziekkoor Bosch en Duin
Het diner wordt ook dit jaar opgeluisterd met twee korte optredens, ditmaal door Bosch en Duins hoogsteigen ‘Oudemuziekkoor Bosch en Duin’, opgericht op 1 oktober 2015. Twee jaar jong en al befaamd in onze buurtschappen! Vonden de repetities in het eerste jaar nog plaats in de Salon der Kunsten, al snel was deze ruimte te klein voor het enthousiast groeiende koor met gevorderde amateurs.

170701 OMK B&D Foto Harm Woldhek webRobert van der Vinne is de dirigent. Hij is een gerenommeerd zanger en zingt bij verschillende koren in Nederland, België en Frankrijk. Sinds het najaar van 2015 is Robert weer begonnen met dirigeren. Hij concentreert zich de laatste tijd meer en meer op een repertoire van liederen. Met het Oudemuziekkoor Bosch en Duin voert hij vooral a capella muziek van de 14e eeuw tot en met de 18e eeuw uit.

Vrienden en buren welkom!
Gun uzelf in deze drukke tijd een ontspannen avond en schuif met uw vrienden en buren aan op woensdag 20 december. Natuurlijk heeft u alle tijd om gezellig na te genieten met een drankje.
Kunt u nu echt niet komen, dan wenst het bestuur van Vereniging Bosch & Duin e.o. u een gezellige tijd en een feestelijke start van 2018 toe.

Maar natuurlijk: heel graag tot de 20e!

Het kerstavondteam
Sociëteit