Home  Sociëteit  Agenda  Veiligheid in en om Bosch en Duin
U kunt zich niet meer aanmelden voor dit evenement.
20 sep woensdag • 2017

Veiligheid in en om Bosch en Duin

Klaas Hans Noordenbos en William de Vrij die in de Vereniging Bosch en Duin e.o. de portefeuille veiligheid beheren,verzorgen deze avond de lezing.

Wat voorafging
Zo’n 2 jaar geleden heeft de Commissie Veiligheid een brainstormavond onder de bewoners georganiseerd.
De belangrijkste aanbevelingen van de aanwezigen waren:

1.Creëer een communicatieplatform met de politie en beveiligingsorganisaties voor het melden van opvallende of afwijkende zaken. Bewoners willen dit snel en makkelijk kunnen melden en zouden hier het liefst ook feedback op krijgen.

2.Onderzoek de mogelijkheden om het aantal surveillance-uren te verhogen. De meerderheid van de aanwezigen vindt hier een preventieve werking van uitgaan. Hoe meer uren er gesurveilleerd wordt hoe beter.

3.Bespreek met de gemeente de mogelijkheid - ook al is het op termijn - te komen tot camerabewaking op de toegangswegen tot Bosch en Duin. Landelijk wordt dit meer en meer toegepast en krijgt dit dus steeds meer navolging.

De bar opent om 18.30 uur en om 19.00 uur staat het buffet voor u klaar, bereid door Suci Barkhuis.

Rond 20.00 uur praten Klaas Hans en William u bij over de ontwikkelingen sindsdien in en rond Bosch en Duin.