Home  Nieuws  Live-stream op 18 november: Hoe de corona-crisis het leven in Zeist beïnvloedt -> Vraag het Burgemeester Koos Janssen

Onder het motto ‘Vraag het de Burgemeester’ beantwoordt Koos Janssen op woensdag 18 november vragen van Zeistenaren over hoe zij de coronacrisis ervaren, wat zij missen en hoe zij de rol van de gemeente zien. Dit gebeurt tijdens een rechtstreekse uitzending vanuit het Zeister gemeentehuis. De uitzending is te volgen via Youtube en Slotstad RTV. Aanvang: 19.00 uur.

In ‘Zeist in coronatijd’ vertellen (horeca)ondernemers, vertegenwoordigers van verenigingen, onderwijs- en zorginstellingen wat de pandemie voor hun bedrijf, vereniging of instelling betekent. Hoe gaan zij om met de beperkingen en aanvullende maatregelen van de overheid? Houden zij het hoofd boven water? Wat zijn hun perspectieven?

In het Zeister Magazine staat een actuele peiling over wat Zeistenaren het meeste missen in deze crisistijd. In de uitzending volgt de uitslag hiervan.

Het programma ‘Zeist in coronatijd’ wordt gepresenteerd door Liselot van Elsen (Slotstad RTV) en Job Boot, journalist en debatleider.

Zonder publiek

Vanwege de maatregelen van de overheid is publiek helaas niet toegestaan. De live-uitzending op 18 november is openbaar en dus voor iedereen te volgen via YouTube en Slotstad RTV zendt het programma rechtstreeks uit.

Link voor de livestream: www.zeist.link/vraaghetdeburgemeester

Het programma is later via YouTube terug te zien.

Vragen aan de burgemeester kunnen nu al worden gesteld via de mail: mediacentrumzeist@gmail.com

Tijdens de live-uitzending is het ook mogelijk om vragen te stellen.

Samenwerkende media

De livestream ‘Zeist in coronatijd’ in een initiatief van het Lokaal Media Centrum Zeist, een samenwerkingsverband van AD-UN, Slotstad RTV, RTVUtrecht, Nieuwsbode, ‘Wij zijn Zeist’, Zeister Magazine, Zeist in Beeld.nl en Bibliotheek Idea. Eerder organiseerde het Lokaal Media Centrum Zeist debatavonden over onder meer de toekomst van het V&D-pand en mobiliteit (verkeer) in Zeist.