Home  Nieuws  Hoe nu verder?

Hoe nu verder?

Zondag 22 en maandag 23 oktober is in 3 intensieve bijeenkomsten gesproken over de gebeurtenissen rond de verdwijning en de dood van Anne Faber en de impact daarvan. De gemeente en Aventurijn-Altrecht hebben waardering voor de waardigheid en het respect waarmee de gesprekken zijn gevoerd. Het is hen meer dan duidelijk dat er veel zorgen en veel vragen onder de inwoners leven.

In de brief van 25 oktober 2017 geven Gemeente Zeist en Aventurijn-Altrecht een compacte terugkoppeling van de 3 bijeenkomsten mét concrete toezeggingen en maatregelen. Deze is verstuurd naar alle inwoners van Den Dolder, Huis ter Heide en Bosch en Duin: huis-aan-huis brief terugkoppeling informatiebijeenkomsten.

Gezamenlijke website
Op een gezamenlijke website van Gemeente Zeist en Aventurijn-Altrecht vindt u alle beschikbare informatie over de maatregelen die in samenwerking met politie zijn getroffen om de veiligheid te verbeteren, als ook gesprekken die gevoerd zijn met inwoners en ondernemers en met andere partijen. De informatie wordt dagelijks geactualiseerd: https://www.zeist.nl/inwoner/uitgelicht/samen-verder-den-dolder