Home  Sociëteit  Agenda  Hazenpeper & The Christmas Queenies
21 dec woensdag • 2022

Hazenpeper & The Christmas Queenies

HazenpeperDe laatste sociëteitsavond van 2022 wordt tong- en oorstrelend!

Traditionele hazenpeper en een optreden van The Christmas Queenies zullen de perfecte opmaat naar de feestdagen zijn.

Kom naar deze gezellige avond en laat u verwennen.

‘Pandarve bij je thuis' uit Zeist verzorgt de catering van dit diner.

The Xmas queeniesThe Queenies Liz en Herma zullen ons in opperste kerststemming brengen met een keur aan Season's Evergreens met piano, zang en meer.....

Hopelijk kan ik jullie in grote getale verwelkomen op 21 december! Leyla Boumans

De bar gaat open om 18.30u en het buffet wordt geserveerd om 19.00u.

Vergeet u niet tijdig aan te melden?

ATTENTIE & REMINDER

Helaas komen no-shows nog steeds voor. Aanmelden is niet vrijblijvend, op de aan-meldingen baseren wij de in te kopen maaltijden. Wel aanmelden en niet komen betekent niet alleen tegenslag voor de sociëteit, maar ook een financiële schadepost voor de vereniging. Dat geld geven wij graag beter en anders uit.

Heeft u zich aangemeld en kunt u onverhoopt niet of met minder personen komen, laat het ons ook uiterlijk maandag 19 december 12 uur weten.

LET OP Heeft u zich niet tijdig afgemeld, dan zullen wij de kosten van de maaltijd (€12,50 p.p.) in rekening brengen.

Locatie: Tennisvereniging Bosch & Duin, Dennenweg 6, 3735 MS Bosch en Duin

Datum: 21 december 2022