Home  Sociëteit  Agenda  95-jarig lustrum: Fietsexcursie Utrechts Landschap
22 sep zaterdag • 2018

95-jarig lustrum: Fietsexcursie Utrechts Landschap

Vereniging Bosch en Duin 1600 pxHet wordt kiezen! Tegelijkertijd met de Autotoertocht wordt in nauwe samenwerking met gidsen van Utrechts Landschap een aantal fietsexcursies georganiseerd op vliegbasis Soesterberg. Het vliegveld is echt een groot natuurgebied dat je niet zo maar te voet kunt afleggen!

Sinds de openstelling voor het publiek is een boeiend proces is op gang gekomen: de transformatie van een afgesloten militair terrein naar een open natuurgebied. En stap voor stap worden de best bewaarde geheimen onthuld.

Gidsen van Utrechts Landschap nemen u graag mee in dit voor velen van u bekende, maar toch ook geheimzinnige historische gebied met zijn bijzondere landmarks. U maakt kennis met een uniek (natuur)gebied dat in dit afgesloten terrein als gevolg van het militaire gebruik is ontstaan.

Nationaal-militair-museum-nmm-soesterberg-park-fietsenPraktische info
De Fietsexcursies starten op zaterdag 22 september om 14.00 uur op Vliegbasis Soesterberg. De deelnamekosten bedragen € 2,50 per persoon.

U meldt zich aan via de knop ‘meld u aan’ of 'inloggen'.
Uw inschrijving is pas volledig als u de deelnamekosten heeft overgemaakt op de rekening van onze vereniging:
Vereniging Bosch en Duin, rekening no. NL46 INGB 0000 542489, o.v.v. Fietsexcursie Lustrum
Na betaling ontvangt u alle details. En... wacht niet te lang, want VOL=VOL.

Bent u geen lid van Vereniging Bosch & Duin e.o., dan kunt u zich aanmelden door een e-mail te zenden aan: info@verenigingboschenduin.nl, o.v.v. aanmelding Fietsexcursie Lustrum. Vermeld daarbij uw naam, telefoonnummer en met hoeveel personen u deelneemt.
Natuurlijk hopen we dat u zich tegelijkertijd aanmeldt als lid van onze vereniging…